დავასრულეთ მოსწავლის ნიმუშები; გავეცანით მეშვიდე მოდულში აქტივობა 1: ფასილიტაციის რესურსების შექმნა . მოსწავლის ნიმუში ავტვირთეთ დრაივზე. გამოვაქვეყნეთ ჩვენი პროექტის საქაღალდე ბლოგზე და ვისწავლეთ გუგლი ფორმები. შევადგინეთ კითხვარი და გაუზიარეთ ერთმანეთს. შევქმენით ციტირებული დოკუმენტი. გავეცანით მეშვიდე მუდულში ფასილიტაციას.
ტრენინგის მერვე დღეს, დავიწყეთ პროექტის გეგმის განხორციელებისთვის საჭირო მასალების მოძიებით. შევქმენით ციტირებული დოკუმენტი (იგივე - გამოყენებული ლიტერატურა) და დავასრულეთ მოსწავლის ნიმუშის სლაიდშოუ, რომელიც ავტვირთეთ Drive-ში. ასევე დავასრულეთ ყველა "დავალიანება", რაც კი გვქონდა დარჩენილი.
გავიგე რომ ფასილიტაციის დროს უშუალოდ ეხმარები ბავშვს, რომ შეასრულოს კონკრეტული დავალება, ხოლო ხარაჩოს დროს აძევ კონკრეტულად მითითებას რა უნდა გააკეთონ..
Education Viewer-ის მეშვიდე მოდულში ფასილიტაციის რესურსებს და პროექტის გეგმის ჩეკლისტს. რესურსებში გავეცანით - ფასილიტაციის ნიმუშებს.
(ხოლო მხარდაჭერაში - უნდა ვნახოთ ხარაჩოები, რაც მეშვიდე დღეს გვქონდა).
გავეცანით გუგლის ფორმებს და შევქმენით კითხვარი ჩვენი პროექტის შესაბამისად და ავტვირთეთ სასწავლო პროექტის დამხმარე საქაღალდეში.
ჩვენი პროექტის საქაღალდე გავაზიარეთ ბლოგზე.
ტრენინგის მერვე დღეს, დავიწყეთ პროექტის გეგმის განხორციელებისთვის საჭირო მასალების მოძიებით. შევქმენით ციტირებული დოკუმენტი (იგივე - გამოყენებული ლიტერატურა) და დავასრულეთ მოსწავლის ნიმუშის სლაიდშოუ, რომელიც ავტვირთეთ Drive-ში. ასევე დავასრულეთ ყველა "დავალიანება", რაც კი გვქონდა დარჩენილი.
გავიგე რომ ფასილიტაციის დროს უშუალოდ ეხმარები ბავშვს, რომ შეასრულოს კონკრეტული დავალება, ხოლო ხარაჩოს დროს აძევ კონკრეტულად მითითებას რა უნდა გააკეთონ..
Education Viewer-ის მეშვიდე მოდულში ფასილიტაციის რესურსებს და პროექტის გეგმის ჩეკლისტს. რესურსებში გავეცანით - ფასილიტაციის ნიმუშებს.
(ხოლო მხარდაჭერაში - უნდა ვნახოთ ხარაჩოები, რაც მეშვიდე დღეს გვქონდა).
გავეცანით გუგლის ფორმებს და შევქმენით კითხვარი ჩვენი პროექტის შესაბამისად და ავტვირთეთ სასწავლო პროექტის დამხმარე საქაღალდეში.
ჩვენი პროექტის საქაღალდე გავაზიარეთ ბლოგზე.
No comments:
Post a Comment