შევედით Google Drive-ში და შევქმენით საქაღალდეები :კურსის რესურსები, მოსწავლის ნიმუში, სასწავლო პროექტის გეგმა, სასწავლო პროექტიე დამხმარე, სურათები- აუდიო- ვიდეო, შეფასებები. ვიმუშავეთ და გამოვიყენეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები
განვახორციელეთ მეილიდან Drive-ში ფაილის გადატანა. დოკუმენტები გადავიყვანეთ გასწორების რეჟიმში.
ვიმუშავეთ მეექვსე მოდელზე Viewer-ში კითხვარი დიფერენცირებულ სწავლებაზე . განვიხილეთ გარდნერის "ინდივიდუალური განსხვავებები სწავლის დროს" და ამის მიხედვით შევქმენით განმავითარებელი შეფასებები.
შევიმუშავეთ კრიტერიუმების გამოთვლის მეთოდები.
განვახორციელეთ მეილიდან Drive-ში ფაილის გადატანა. დოკუმენტები გადავიყვანეთ გასწორების რეჟიმში.
ვიმუშავეთ მეექვსე მოდელზე Viewer-ში კითხვარი დიფერენცირებულ სწავლებაზე . განვიხილეთ გარდნერის "ინდივიდუალური განსხვავებები სწავლის დროს" და ამის მიხედვით შევქმენით განმავითარებელი შეფასებები.
შევიმუშავეთ კრიტერიუმების გამოთვლის მეთოდები.
რესურსებში, მოსწავლეთა მხარდაჭერის განყოფილებაში, ვიმუშავეთ პრეზენტაციის შაბლონის შედგენაზე, სადაც სკაფოლდინგის შესაბამისად უნდა გვემოქმედა.
No comments:
Post a Comment