მესამე დღეს განვიხილეთ წინა დღის დავალება: ჩვენ მიერ შექმნილი ბუკლეტები განვიხილეთ.
გავეცანით, განახლებული ბლუმის ტაქსონომია – ზმნების კლასიფიცირება,21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები და შესაბამისი ლექსიკა, გამოვკვეთეთ მაღალი სააზროვნო უნარები და ვიმუშავეთ სასწავლო პროექტის გეგმის, სასწავლო მიზნების შედგენაზე.
შემდეგ გავეცანით"მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვების" სლაიდს და შევადგინეთ საკუთარ გეგმასთან დაკავშირებული ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი ტიპის კითხვები.
ბოლოს , სტანდარტის შესაბამისი ამოცანის აქტივობების პროცედურის ჩამოწერა ავტვირთეთ googl driwe-ში.
გავეცანით, განახლებული ბლუმის ტაქსონომია – ზმნების კლასიფიცირება,21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები და შესაბამისი ლექსიკა, გამოვკვეთეთ მაღალი სააზროვნო უნარები და ვიმუშავეთ სასწავლო პროექტის გეგმის, სასწავლო მიზნების შედგენაზე.
შემდეგ გავეცანით"მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვების" სლაიდს და შევადგინეთ საკუთარ გეგმასთან დაკავშირებული ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი ტიპის კითხვები.
ბოლოს , სტანდარტის შესაბამისი ამოცანის აქტივობების პროცედურის ჩამოწერა ავტვირთეთ googl driwe-ში.
No comments:
Post a Comment